Christ Conciousness


WHATS CHRIST CONCIOUSNESS IN JEZUS NAME
GECHANNELD DOOR STEVE BECKOW 20 MAART 2022
Eeuwen en eeuwen van religieuze oorlogvoering en vervolging draaiden om de bewering dat Jezus de enige weg naar God is. Dit conflict is gebaseerd op de uitspraak van Jezus: "Ik ben de weg, de waarheid en het leven." Wat bedoelde hij daarmee en wat betekende het?

 

DE ARCTURIANS VERTELLEN OVER JEZUS
“‘Ik’ is een heilig woord dat God is en niet ego. Toen de meester Jezus zei: 'Ik ben de weg', verwees hij naar de Godheid in iedereen en niet alleen in hemzelf, een punt dat door de eeuwen heen ernstig verkeerd is geïnterpreteerd. Matthew Ward legt uit dat de Christus niet de persoon Jezus is, maar de hoogste macht in het universum. "De man die in de Bijbel bekend staat als Jezus zou de eerste zijn om je te vertellen hoe verkeerd de leer is, dat "hem accepteren als Heer en Verlosser" de weg is naar "verlossing", en hij zou je ook vertellen dat geloven dat niet hetzelfde als 'geloven in Christus'. "Christus is geen naam - het betekent 'één zijn met God'. De Christus-energie, of het Christuslicht, is de hoogste macht in het universum en is voor eeuwig beschikbaar voor iedereen als de 'redder' die kan voorkomen dat je in duisternis en het plegen van handelingen die als 'goddeloos' worden beschouwd.” 

WE ARE THE LIGHT
De Arcturische Groep gaat dieper in op de mystieke betekenis van de uitspraak van Jezus: “'Ik ben de Weg, de Waarheid en het Licht.' – woorden die niet alleen door en voor de meester Jezus worden gesproken, maar woorden die door hem worden gesproken om aan degenen die luisteren uit te leggen dat 'ik' geen persoonlijk 'ik' is, ' maar 'ik' is het goddelijke - de enige echte 'ik' - je ware identiteit. Aangezien het Goddelijke alles is wat er is, moet het ook je echte Zelf zijn - hoe zou je anders kunnen bestaan? "'Ik' is de naam van het Goddelijke en de woorden 'IK BEN' verwijzen niet naar één mens, maar naar de ware essentie van elk wezen. 'Ik' is een heilig woord. Door de tijd heen en zelfs nu zijn er mensen die door grove onwetendheid en ego deze waarheid verkeerd hebben geïnterpreteerd om te betekenen dat zij in hun menselijkheid God waren.

 

RELIGION IS A TRAP MADE BY THE  DARK FORCES
“In dit valse zelfgevoel gaan ze altijd door met het opstellen van regels en leringen voor anderen met ernstige gevolgen als ze niet worden gehoorzaamd. Hun geestelijk onwetende volgelingen ervaren vaker wel dan niet ernstige gevolgen van een soort, want in hun keuze om deze valse profeten te volgen, geven ze gewillig hun macht weg.”

 

HET VERSCHIL TUSSEN DE MAN JEZUS EN HET CHRISTUS BEWUSTZIJN
“In die tijd waren er maar weinigen die de diepte van zijn leringen konden vatten. De massa was nog niet spiritueel genoeg geëvolueerd om de waarheden die hij onderwees volledig te begrijpen en in plaats daarvan spelden ze de waarheid aan hem persoonlijk, waardoor hij een 'god' werd. alleen voor de boodschapper. “Zo begon de aanbidding van de man terwijl hij de boodschap miste. Door ervoor te kiezen om IK BEN te negeren als zijnde de waarheid over elke man, bleef de meerderheid gewoon in een niet-ontwaakte staat leven. Deze valse leer blijft nog steeds hangen in veel kerken die onder het mom van spiritualiteit de boodschapper blijven aanbidden en de boodschap missen.” (5)


IT'S ALL A METAPHOR | A CODED MESSAGE

Zoals de Arcturische Groep impliceert, moest Jezus zijn leringen in gelijkenissen en code verankeren vanwege censuur door de heersende hiërarchie, zoals Jezus zelf ons vertelt: “Energetisch was er een collectief bewustzijn dat versluierd of gesloten was door angst en machtsgedachten. In de tijd dat ik leefde, was er een sterke hiërarchie. Die hiërarchie hield alles en iedereen – rijk en arm, machtig en machteloos, man en vrouw – gescheiden en op hun plaats. Als gevolg hiervan had de energie van de ziel, die een van vrijheid en creativiteit is, moeite met stromen. Ik kwam om innovatie te brengen, waarbij ik me vaak gevangen voelde in de realiteit van die tijd.

 

"Ik vertel je dit omdat je iets soortgelijks doormaakt." 

 

Het is ironisch dat Jezus ter dood werd gebracht vanwege het verkeerd begrijpen van de betekenis van zijn woorden, zoals de Arcturische Groep ons vertelt: "De enige waarheid is 'IK BEN', woorden waarvoor de Meester Jeshua ter dood werd gebracht door een niet-ontwaakte samenleving die niet in staat was de ware betekenis van deze heilige woorden te begrijpen." Jezus gaf zijn volledige uitleg over Een uur met een engel. Ik citeer die discussie uitvoerig vanwege het belang ervan.

 

Steve Beckow: Jan Ruusbroec Beschreef in de Middeleeuwen eens de Christus, en hij zei het volgende:

“In deze duisternis wordt een onbegrijpelijk licht geboren en schijnt; dit is de Zoon van God in wie een persoon in staat wordt het eeuwige leven te zien en te overdenken. Het is Christus, het licht van de waarheid, die zegt: "Zie", en het is door hem dat we kunnen zien, want hij is het licht van de Vader, zonder welke er geen licht is in de hemel of op aarde. ”