Water Kristal Test


WETENSCHAPPELIJK BEWIJS!
POST VAN GREGG PRESCOTT
Gedachten en bedoelingen creëren fysieke realiteit. In 5D 7 juni 2017 Awareness, Science. door Gregg Prescott, M.S. Oprichter, webmaster en redacteur van In5D.com

Elk gerenommeerd wetenschappelijk experiment zou onder vergelijkbare omstandigheden reproduceerbaar moeten zijn. Toen Dr. Masaru Emoto bewees dat gedachten en bedoelingen realiteit creëren, is het experiment talloze keren herhaald met vergelijkbare resultaten. Waar het op neerkomt is dat de woorden die we gebruiken, in combinatie met de bedoeling erachter en de emotie die we voelen bij het uitspreken van deze woorden, de realiteit om ons heen definitief zullen vormen.

 

In 1994 bestudeerde Dr. Emoto de verschillen in de kristallen van bevroren leidingwater, rivierwater en meerwater, maar het mocht niet baten, hij zag geen verschillen tussen leidingwater en het water uit meren en beekjes bij nabijgelegen steden. Wat hij echter wel opviel, is dat waterkristallen uit ongerepte meren en beekjes “prachtige kristallen creëerden met elk hun eigen uniekheid”.

De waarneming werd op verschillende manieren gedaan:
- Bekijk het kristal van bevroren water nadat je letters voor water hebt getoond.
- Afbeeldingen aan water laten zien.
- Muziek spelen op water.
- Bidden tot water.


HET RIJST-EXPERIMENT

In een ander experiment om te bewijzen hoe woorden, gedachten en bedoelingen onze realiteit beïnvloeden, plaatste Dr. Emoto kookrijst in drie bakjes. Op één container waren de woorden "Dankjewel" geschreven. Op de tweede container schreef hij: "You Fool" terwijl de derde container volledig werd genegeerd. Kinderen kregen de opdracht om de woorden op elke pot dagelijks hardop uit te spreken als ze er elke dag langs liepen. Aan het einde van 30 dagen was de rijst met de woorden "Dankjewel" relatief ongewijzigd, terwijl de rijst met de woorden "Jij dwaas" zwart werd. De rijst in de genegeerde container begon te rotten.

Waarom laten commercials altijd extraverte mensen zien? Waarom raadt niemand op tv aan om naar binnen te kijken? Elke advertentie toont een extravert met zijn of haar vriendengroep die het fictieve leven leidt dat je zou moeten leiden (door hun ogen). En deze mensen hebben een bovengemiddeld uiterlijk en portretteren succes, die ons onbewust vertellen dat we niet goed genoeg zijn zoals we zijn en als we succesvol en mooi willen zijn en vrienden zoals zij willen hebben, dan moeten we het product kopen dat ze verkopen. .